De ce divorțează Ilie Năstase și Brigitte Sfăt

Un dialog imaginar, la ora 8 dimineața între Ilie Năstase și ex-consoartă, cu câteva zile înainte de anunțatul divorț, ar i arătat cam așa:

”Ilie – Cine-o fi asta din pat? Brigitte, Daniela Gyorfy, Cruduța, Bianca Drăgușanu, Sânziana Buruană? Care o fi, mă, că toate au botul, implanturile și silicoanele la fel. Cât am băut aseară?

Brigitte – Când o fi să-l îngrop să-l îmbrac în general sau în pantaloni scurți și cu racheta în mână?”

Între Brigitte Sfăt și Ilie Năstase conviețuirea în armonie conjugală cu vedere singulară la chiloți e la fel de improbabilă ca cea dintre Arnold Schwartzenegger și mama lui Stefan cel Mare. Hai să o spunem pe aia dreaptă. Brigitte s-a măritat cu legenda Ilie Năstase și acum vrea să divorțeze de omul Ilie Năstase.  Motivul pus pe tavă, plin de botox și de acid hialuronic e că Ilie ar fi complotat cu fostul soț pentru a-i face zilele mai grele și botoxul mai toxic. Aiurea. Ilie a vorbit cu fostul soț al doamnei, fost locatar la mititica pentru proxenetism cu minore,  în căutare de cărniță proaspătă. Ea s-a luat cu el cu acte amăgită de mirajul unei existențe opulente, de relațiile lui, de banii lui și de poziția socială. El a luat-o pentru că arăta bine și 32 de ani diferență sunt mai atrăgători pentru un bărbat ca Ilie decât mierea pentru ursul carpatin. Când știi că Ilie a coțăit peste mia de femei și încă mai are aparatura funcțională, să crezi că va sta acasă să facă rebus și să aibă grijă de florile din fața vilei e la fel de absurd ca a pune barbă Statuii Aviatorilor. Din punct de vedere al limbajului nonverbal între cei doi e o prăpastie mare cât groapa Marianelor. (Cea mai adâncă groapă din lume, unde se duc toate Marianele să arunce gunoiul) Explic altă dată de ce. Greu de crezut că legenda vie a tenisului mondial va renunța la partidele de tenis din dormitoarele patriei natale, sau din marile și micile capitale ale lumii, de dragul unei frumoase anonime din Timișoara. Galanton, ca de obicei, Ilie a înzestrat podoaba conjugală cu o afacere prosperă, cu cârpițe și poșetuțe,  care să-i asigure viitorul, așa cum a băgat-o și pe fosta Amalia în cărțile publicității, de-i duduie afacerile precum cazanele de la termocentrală, iarna. Bravo ei. Și cum Ilie nu are limite în a fi el însuși, circul mediatic e asigurat pe multe luni de acum în colo. Eu mi-am luat bilete în primul rând să-l văd mai de-aproape.

Astăzi, Gică Contra îți urează să ai injecții cu magiun în buze și șervețele de brânză moale.

”Acest text este un pamflet și se supune regulilor genului literar din care face parte.El este scris în virtutea prevederilor Articolului 30 (Libertatea de exprimare)  din Constituției României care stipulează că: Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.
(2) Cenzura de orice fel este interzisă.
(3) Libertatea presei implică şi libertatea de a înfiinţa publicaţii.
(6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei şi nici dreptul la propria imagine.    Subiectul de drept al articolului este OPERA și nu AUTORUL așa cum este ea definită de către Legea 8/1996 actualizată 2014. Intenția autorului este de a caricaturiza apariția publică, PERSONAJUL vizat, așa cum a fost el construit cu ajutorul specialiștilor mass media, și a celor în imagine și nu persoana particulară cu care autorul nu are nimic. Fotografiile sunt publicate în conformitate cu prevederile Legii 8/1996 cunoscută drept Legea drepturilor de autor, actualizata 2014 care stipulează că;

Articolul 33 (1)Sunt permise, fara consimtamantul autorului si fara plata vreunei remuneratii, urmatoarele utilizari ale unei opere aduse anterior la cunostinta publica, cu conditia ca acestea sa fie conforme bunelor uzante, sa nu contravina exploatarii normale a operei si sa nu il prejudicieze pe autor sau pe titularii drepturilor de utilizare:…….. b)utilizarea de scurte citate dintr-o opera, in scop de analiza, comentariu sau critica ori cu titlu de exemplificare, in masura in care folosirea lor justifica intinderea citatului.  Articolul 35 Transformarea unei opere, fara consimtamantul autorului si fara plata unei remuneratii, este permisa in urmatoarele cazuri:…….
b)daca rezultatul transformarii este o parodie sau o caricatura, cu conditia ca rezultatul sa nu creeze confuzie in ce priveste opera originala si autorul acesteia;”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


12 + five =